Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 - МО вчителів іноземної мови
Вівторок, 24.01.2017, 13:15
Гість | RSS
| МО вчителів іноземної мови | |
Події [269]
Початкова школа [83]
Методична робота [259]
МАН [53]
Олімпіади [79]
Конкурси [140]
Спорт [149]
Робота з батьками [17]
Школа оновлюється [27]
Профорієнтація [46]
Профілактична робота [63]
Учнівське самоврядування [13]
ЗНО, тестування, моніторинг [63]
Шкільна бібліотека [29]
Профспілка [10]
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 1232
«  Січень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Вітаємо на сайті
Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Кам'янської районної ради Черкаської області
Читайте про останні новини з життя школи на сторінці НОВИНИ, а про події у класних колективах - на КЛАСНИХ СТОРІНКАХ

МО вчителів іноземної мови

  

 


Склад МО:

Волошин Вікторія Анатоліївна – вища кваліфікаційна категорія, голова МО
Варивода Оксана Володимирівна - вища кваліфікаційна категорія
Галата Людмила Володимирівна - вища кваліфікаційна категорія
Кваченко Валентина Петрівна - вища кваліфікаційна категорія, вчитель – методист
Миколенко Руслана Василівна - I категорія
Овдієнко Катерина Олександрівна – спеціаліст
Олексенко Євгенія Григорівна – II категорія
Петрова Анастасія Леонідівна – II категорія
Сухонос Марина Володимирівна – спеціаліст
Чернова Раїса Михайлівна - вища кваліфікаційна категорія, старший вчитель
Яценко Олександр Миколайович - вища кваліфікаційна категорія
 
Підсумки роботи методичного об'єднання вчителів іноземної мови за 2013-2014 навчальний рік
      У минулому навчальному році методичне об'єднання вчителів іноземної мови працювало над проблемою: "Мотиваційні фактори навчальної діяльності учнів у вивченні іноземної мови". Робота була спрямована на розвиток творчих здібностей вчителів та підвищення рівня навчальних досягнень учнів. Враховуючи зміст навчального матеріалу, організацію навчальної діяльності, колективні, групові форми навчальної діяльності члени методичного об'єднання намагались формувати позитивну стійку мотивацію до навчання. З метою досягнення позитивного результату в цьому процесі вчителі ставили учнів у ситуацію самостійного вибору мети навчання, пов'язували навчальну інформацію з життєвим досвідом школярів. Враховуючи індивідуальні якості школяра аргументовано доводили необхідність вивчення іноземної мови, створюючи позитивний мікроклімат на уроці, викликали в дітей бажання думати і діяти самостійно.
      У 2013-2014 навчальному році було проведено 4 засідання методичного об'єднання. На засіданнях вивчались інструктивно-методичні листи МО і Науки України. Вчителі: Галата Л. В., Волошин В. А., Варивода О.В., Кваченко В.П. виступали на засіданнях МО з описом досвіду реалізації науково-методичних проблем. Члени методичного об'єднання знайомились з новинками методичної літератури, ділились досвідом роботи. Необхідно відзначити підвищення загально дидактичної та методичної підготовки членів МО. Запропоновані теми для виступів передбачали самоосвіту вчителів, що сприяло їх професійному росту.
     Протягом 2013-2014 навчального року учні нашої школи брали участь у різноманітних конкурсах та олімпіадах.
     Призерами районної олімпіади з англійської та німецької мови стали вихованці Кваченко В. П. (II м.), Яценка О. М. (І м.), Волошин В. А. (III м.), Петрової А.Л. ( II м. ), Олексенко Є.Г. ( II м.).
     13 грудня 2013року проводився Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч», а 14 грудня з німецької мови "Орлятко”. 89 учнів нашої школи брали участь у цьому випробуванні. Учні показали гарні результати: Гудзенко Катерина , Махинько Юлія( 3-В клас вч. Волошин В.А.)- золотий сертифікат Солод Ілля, Скічко Давід ( 3-В клас вч. Волошин В.А.) - срібний сертифікат Швець Анастасія ( 6-Б вч. Волошин В.А.) – золотий сертифікат Ємець Ольга, Соболь Анна, Чернега Софія (6-Б клас вч. Волошин В.А.)- срібний сертифікат Безпала Софія (6-Б клас вч. Варивода О.В.)-срібний сертифікат З німецької мови Швець Анастасія (6-Б клас вч. Петрова А.Л.)-золотий сертифікат
      У лютому проводився тиждень англійської мови. Вчителі систематично працюють над удосконаленням проведення уроків, використовують інноваційні технології, проводять позакласні заходи.
      Учні нашої школи Курганська А, Мишковський Г. ( вч. Яценко О.М. ) зайняли I та II місця у конкурсі захисту робіт МАН I етапу.
      Методичному об'єднанню вчителів слід звернути увагу на підготовку учнів до базових олімпіад, МАН та роботу з творчо обдарованими дітьми, розвивати в них самостійність, ініціативність, формувати здатність наполегливо працювати.
     Вчителям потрібно активніше впроваджувати в практику новітні педагогічні технології з метою підвищення ефективності навчання, використовувати нестандартні форми роботи з учнями, щоб підвищувати інтерес довивчення англійської мови.
     З метою підвищення кваліфікації учителям необхідно звернути увагу на взаємовідвідування та аналіз уроків колег, самоаналіз. Вивчати новинки методичної літератури, у підготовці уроків максимально використовувати інтернет-ресурси, постійно працювати над самоосвітою, брати участь у вебінарах, семінарах, публікуватися.
      У 2014 -2015н.р. методичне об’єднання вчителів іноземної мови працює над проблемою: "Формування комунікативної компетенції учнів за допомогою використання методів інтерактивного навчання на уроках іноземної мови”
Підсумки роботи МО вчителів іноземної мови за 2010-2011 н.р.
     У минулому навчальному році методичне об’єднання вчителів іноземної мови працювало над проблемою: "Мотиваційні фактори навчальної діяльності учнів у вивченні іноземної мови”. Успіх будь - якої діяльності, у тому числі й навчальної, значною мірою залежить від її організатора як основного суб’єкта. У школі таким суб’єктом є вчитель. Керуючись методичними рекомендаціями вчителі методичного об’єднання визначали методи і форми навчальної діяльності, адаптували їх до наявних умов, добирали засоби, які ефективно сприяли досягненню цілей і завдань. Вчителі виступали основними організаторами пізнавальної діяльності, основним мотиваційним фактором навчальної діяльності учнів у вивченні іноземних мов.
     На засіданнях вивчались інструктивно-методичні листи МОН України, вчителі знайомилися з новинками методичної літератури, проводився обмін досвідом роботи. Було відвідано відкриті уроки з англійської мови вчителів Галати Л.В., Чернової Р.М., Яценка О.М. з наступним самоаналізом і аналізом.
      Реалізовуючи комунікативно-діяльнісний підхід у навчальному процесі з іноземної мови, вчителі здійснювали оволодіння уміннями говоріння, аудіювання, читання та письма через реалізацію цих видів мовленнєвої діяльності у процесі навчання в умовах, що моделюють ситуації реального спілкування. Дотримуючись методики викладання сучасного уроку, вчителі працювали над інтерактивними та проектними технологіями особистісно – орієнтованого навчання.
     Учні школи брали участь у шкільній та районній олімпіадах з англійської та німецької мови.
     Вчителі пройшли навчання та отримали сертифікати за програмою ’’Курс цифрових технологій Microsoft”.
     Матеріали уроків англійської мови Кваченко В.П. та Галати Л. В. були надруковані в методичній літературі.
     Є ряд недоліків, на які слід звернути увагу:
  • Недостатня підготовка учнів, які беруть участь в районній олімпіаді.
  • Недостатньо застосовуються інноваційні технології на уроках.
     Вчителям слід максимально ефективно працювати над організацією навчально-виховного процесу.
     Методичному об’єднанню вчителів працювати над удосконаленням проведення уроків, використанням інноваційних технологій. Звернути увагу на роботу з творчо обдарованими дітьми. Готувати учнів до районної олімпіади з іноземної мови.
 
 
Підсумки роботи МО вчителів іноземної мови за 2008-2009 н.р.

 

    У минулому навчальному році МО вчителів іноземної мови працювало над проблемою: „Вдосконалення прийомів і методів навчання іноземної мови в школі та дотримання основних вимог до сучасного уроку”.

    „Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках іноземної мови”.

    Ця тема є дуже актуальною сьогодні. Адже сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво і ненав’язливо вивчати іноземну мову. А головне - щоб була результативність у навчанні.

    У своїй роботі вчителі органічно поєднують урок, домашню і позакласну роботу, яка забезпечує ефективне формування комунікативних навичок і вмінь, сприяє розвитку в учнів самостійності, комунікативно-пізнавальної й соціальної активності. Дотримуючись методики викладання сучасного уроку, вчителі працюють над інтерактивними та проектними технологіями особистісно-орієнтованого начання.

    На засіданнях МО заслухано ряд повідомлень з даних питань, вчителі ділилися досвідом роботи, було відвідано відкриті уроки з англійської мови вчителів Яценка О.М. (2 уроки у 6-Б класі), Кваченко В.П. (у 2-В класі) з наступним самоаналізом й аналізом.

    Учні брали участь у шкільній та районній олімпіадах.

    Щорічно, у лютому, в школі проводиться Тиждень англійської мови, що являється підсумком роботи вчителів та учнів за навчальний рік.

   Вчителі систематично працюють над удосконаленням проведення уроків, використовують інноваційні технології, проводять позакласні заходи, прищеплюючи учням інтерес до предмету.

    Методичному об’єднанню вчителів звернути увагу на роботу з творчо обдарованими дітьми, розвивати в них самостійність, ініціативність, формувати здатність наполегливо працювати.

   
   
Copyright Kamschool1 © 2008- 2017