Неділя, 19.01.2020, 15:22
Гість | RSS
| #СтопБулінг | |
Події [343]
Початкова школа [98]
Методична робота [317]
МАН [59]
Олімпіади [100]
Конкурси [192]
Спорт [185]
Робота з батьками [17]
Школа оновлюється [29]
Профорієнтація [55]
Профілактична робота [112]
Учнівське самоврядування [17]
ЗНО, тестування, моніторинг [78]
Шкільна бібліотека [31]
Профспілка [10]
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 1321
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вітаємо на сайті
Кам'янський ліцей №1
Кам'янської міської ради Черкаської області
Kamianka Lyceum 1 of Kamianka town council of Cherkasy region
Читайте про останні новини з життя школи на сторінці НОВИНИ, а про події у класних колективах - на КЛАСНИХ СТОРІНКАХ

#СтопБулінг

Наказ №52-ОД від 03.09.2019 "Про запобігання булінгу" з додатками 1-3 Завантажити



Булінг: 10 міфів та фактів

Існує багато міфів довкола проблеми булінгу, і деякі з цих міфів часто призводять до серйозних помилок у ставленні до булінгу, у знеціненні фактів та недовіри до свідчень постраждалого. Таке відношення може підірвати те, що травмована людина відчуває і як оцінює вчинене по відношенню до неї насильство. Булінг є неприпустимим у жодній формі, і - як тільки суспільство про нього дізнається – він має бути негайно припинений.

Міф 1: булінг є нормальною частиною дитинства, і варто просто ігнорувати його.

Факт:

Булінг не є "нормальним" або прийнятним у будь-якій формі, і ігнорування може не завжди призвести до його припинення. Якщо є така можливість, потерпілий має довіритись дорослій людині, можливо, це хтось із батьків, вчитель, шкільний психолог, які почнуть протидіяти булінгу. Просто терпіти – означає втратити самоповагу і залишити ситуацію безнаказанною.

Міф 2: повідомлення про булінг погіршить ситуацію.

Факт:

Можна переживати, що повідомлення про булінг може призвести до ескалації конфлікту, або що дитині, яка зазнала насильства, просто не повірять. Важливо довіритись тим людям, які готові і мають досвід протидії булінгу.

Міф 3: варто не боятись і дати здачу тому, хто залякує, це його зупинить.

Факт:

Фізичне протистояння є слабшою позицією і провокує продовження конфлікту. Соціальна реакція діє краще, коли з’являються активні учасники – дорослі, які готові протидіяти і припинити булінг.

Міф 4: діти виростають і припиняють чинити насильство.

Факт:

Найчастіше діти, які залякують, можуть вирости і стати дорослими, які знущаються або використовують агресивну поведінку, щоб отримати те, що вони хочуть. Ця модель поведінки у підлітковому віці закріплюється як успішна. Виняток стновлять випадки, коли в ситуацію булінгу втрутились відповідні органи влади, школа чи батьки і поставили під сумнів успішність даної стратегії.

Міф 5: булери такими і народилися, у них така генетика.

Факт:

Діти, схильні чинити насильство, часто переймають цю поведінку з навколишнього середовища або деколи відтворюють поведінку насильства щодо них самих. Генетика не відіграє провідної ролі у даному процесі.

Міф 6: булери шукають влади, тому що відчувають себе безсилими.

Факт:

Булери використовують агресію щоб отримати те, що вони хочуть, і часто це працює.
Багато дітей на ранньому етапі експериментують з агресивною тактикою, але модифікують поведінку відповідно до впливу середовища, у якому вони виростають.

Міф 7: діти, які стають булерами, самі зазнали зловживання

Факт:

Довготермінові дослідження дуже маленьких дітей, які зазнали зловживання в дошкільному віці, показують, що вони стають скоріше жертвами, а не насильниками, які слабо контролюють свої емоції.

Міф 8: булінг є проблемою, яку повинна вирішувати школа.

Факт:

Це суспільна проблема. Школа - це просто місце, де найчастіше відбувається булінг, тому що саме там збираються діти. Дорослі встановлюють тон, який формує поведінку дітей.

Міф 9: булінг відбувається лише у школах.

Факт:

Це не так, адже булінг може відбуватися у будь-якому іншому місці. Це може бути поза школою, в коледжі, в університеті чи навіть на роботі.

Міф 10: ознаки булінгу легко помітити.

Факт:

Не завжди легко виявити ознаки булінгу, оскільки вони можуть не бути фізичними та очевидними. Емоційний, словесний та інтернет-булінг може часто залишати шрами, яких люди не побачать. Використання цих міфів може допомогти у обговоренні складних та незручних питань під час розмови про булінг у класі.
Також ці міфи та факти можуть використовуватися як ресурс для підлітків. 



Адміністративні стягнення за булінг



булер
адміністративне стягнення
штраф
громадські роботи
будь-який учасник освітнього процесу
50–100 нмдг
20–40 год
повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення
100–200 нмдг
40–60 год
група осіб
100–200 нмдг
40–60 год
малолітні або неповнолітні особи віком 14–16 років
50–100 нмдг
20–40 год
повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення
100–200 нмдг
40–60 год
нмдг — неоподатковуваний мінімум доходів громадян (= 17 грн)
Зауважте!
Відповідальність нестиме також керівник закладу освіти, який не повідомить поліцію про випадки булінгу:
·         штраф 50–100 нмдг
·         або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до 12% заробітку.


право
обов’язок
примітка
здобувачі освіти (учні)
·         захист під час освітнього процесу від булінгу (цькування)
·         отримання соціальних та психолого-педагогічних послуг як особа, яка постраждала від булінгу (цькування), стала його свідком або вчинила булінг (цькування)
·         повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб
ст. 53
педагогічні працівники (вчителі)
·         захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю
·         повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування)
ст. 54
батьки
·         подавати керівництву або засновнику закладу освіти заяву про випадки булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу
·         вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу (цькування) стосовно дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу
·         сприяти керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу (цькування)
·         виконувати рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти
ст. 55






Copyright Kamschool1 © 2008- 2020