Інноваційні технології навчання - у практику - 14 Січня 2010 - Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
П`ятниця, 09.12.2016, 21:19
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Разделы новостей
Події [262]
Початкова школа [82]
Методична робота [254]
МАН [52]
Олімпіади [77]
Конкурси [134]
Спорт [145]
Робота з батьками [17]
Школа оновлюється [27]
Профорієнтація [46]
Профілактична робота [63]
Учнівське самоврядування [13]
ЗНО, тестування, моніторинг [60]
Шкільна бібліотека [29]
Профспілка [10]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 1228
Форма входа
Календарь новостей
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Кам'янська загальноосвітня школа №1
Главная » 2010 » Січень » 14 » Інноваційні технології навчання - у практику
Інноваційні технології навчання - у практику
22:12
"П'єса І.П.Котляревського "Наталка-Полтавка" - енциклопедія народознавства. Наталка як уособлення кращих рис української дівчини" - саме такій темі був присвячений відкритий урок української літератури з елементами художньої культури, проведений у 9-Д класі вчителями української літератури Юрченко Н.В. та художньої культури Шовкун Р.М.
Робота на уроці проводилась у формі тісної співпраці учасників чотирьох груп: "Малий театр", "Літературознавці", "Етнографи", "Психологи".
Юрченко Наталія Вікторівна вдало поєднала в ході роботи на уроці елементи художньої культури (інсценізація уривків п'єси учасниками групи "Малий театр", лідер групи Дончук Анна) та етнографічні дослідження (презентація-дослідження "В чому проявляється сила п'єси" групи "Етнографи", лідер групи Бондарь Інна). Логічним доповненням слугувала робота групи "Психологи" (складання психологічного портрету Наталки, лідер групи Коваленко Катерина) та "Літературознавці" (вдосконалення навичок аналізу драматичного твору, лідер групи Віннік Яна).
Наталія Вікторівна створила на уроці сприятливу психологічну атмосферу, в якій учні переборюють страх помилятися і з радістю беруть участь в обговоренні поставлених питань.
На думку присутніх колег та адміністрації школи, даний урок є яскравим прикладом ефективного використання інноваційних технологій навчання, зокрема методики творчих проектів. Фото 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Категория: Методична робота | Просмотров: 666 | Добавил: kamschool1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2016