Про проведення Першого уроку в 2014/2015 навчальному році - 3 Серпня 2014 - Кам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
П`ятниця, 09.12.2016, 21:19
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Разделы новостей
Події [262]
Початкова школа [82]
Методична робота [254]
МАН [52]
Олімпіади [77]
Конкурси [134]
Спорт [145]
Робота з батьками [17]
Школа оновлюється [27]
Профорієнтація [46]
Профілактична робота [63]
Учнівське самоврядування [13]
ЗНО, тестування, моніторинг [60]
Шкільна бібліотека [29]
Профспілка [10]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 1228
Форма входа
Календарь новостей
«  Серпень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Кам'янська загальноосвітня школа №1
Главная » 2014 » Серпень » 3 » Про проведення Першого уроку в 2014/2015 навчальному році
Про проведення Першого уроку в 2014/2015 навчальному році
22:03
    Міністерство освіти і науки України надіслало листа (від 01.08.2014 № 1/9-388) з рекомендаціями щодо проведення Першого уроку в 2014/2015 навчальному році.
    У відомчому листі зазначається, що суспільно-політична ситуація та події останніх місяців обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна».
    Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.
    Під час уроку мають бути реалізовані такі завдання:
- ознайомити учнів з основними історичними подіями становлення державності України;
- сформувати відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу;
- сформувати готовність служити Батьківщині своєю працею та стати на захист державних інтересів країни;
- виховати повагу до державних символів, шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, які населяють країну.
    Форми і методи проведення Першого уроку можуть бути різноманітними і мають стати творчим доробком кожного педагога, але обирати їх слід з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів. Глибшому та усвідомленому сприйняттю теми сприятиме відповідне оформлення місця проведення уроку: зображення державних символів, географічна карта України, портрети відомих українців, афоризми про патріотизм, боротьбу за свободу тощо.
    Доцільними будуть наявність елементів державної символіки в одязі вчителя та учнів, як то жовто-блакитні стрічки, та використання національного вбрання, що підкреслить єдність народу України.
    На урок можна запросити гостей – громадських, наукових, культурних діячів, представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, батьківської громади, відомих українців. Живе спілкування з гостями, зокрема, з людьми, які є гордістю України (певного регіону, міста), має велике виховне значення.
    Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє. Важливо акцентувати увагу дітей на тому, що Крим і Донбас – це Україна, що люди, які мешкають на цих територіях, – громадяни України.
    Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.
    На уроці доцільно звернутись до подій минулого та сьогодення, що засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя: існування могутньої Київської держави Володимира Великого, Ярослава Мудрого, створення першої християнської республіки в Європі – Запорізької Січі, започаткування власної державності в Українській Народній Республіці, проголошення в 1991 році незалежності України, прояву громадянської активності під час Помаранчевої революції 2004 року, і, звичайно, Революції гідності, що призвела до політичних та суспільних змін в Україні, подвигу українських військових та добровольців.
    У цей момент уроку доцільно оголосити хвилину мовчання з метою вшанування пам’яті Героїв Небесної сотні, воїнів та інших загиблих у боротьбі за свободу, цілісність та єдність нашої держави.
    Вчитель має акцентувати увагу на тому, що патріотизм – це звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки під час надзвичайних ситуацій. Важливо, щоб учні ідентифікували себе з українським народом, прагнули жити в Україні, розуміли необхідність дотримання конституційних та правових норм, володіння державною мовою, шанобливого ставлення до історії, культури та традицій українського народу.
    При підготовці до Першого уроку для учнів початкової та основної школи рекомендовано використовувати методичні матеріали, розроблені Черкаським та Рівненським обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти. Зазначені матеріали розміщено на сайтах Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua), Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (http://iitzo.gov.ua/metodychni-rekomendatsiji/).
Категория: Методична робота | Просмотров: 324 | Добавил: kamschool1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2016