Неділя, 20.01.2019, 09:07
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Разделы новостей
Події [320]
Початкова школа [98]
Методична робота [304]
МАН [57]
Олімпіади [96]
Конкурси [180]
Спорт [172]
Робота з батьками [17]
Школа оновлюється [28]
Профорієнтація [51]
Профілактична робота [98]
Учнівське самоврядування [16]
ЗНО, тестування, моніторинг [76]
Шкільна бібліотека [31]
Профспілка [10]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 1292
Форма входа
Календарь новостей
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Кам'янська загальноосвітня школа №1
Главная » 2018 » Грудень » 8 » Семінар-практикум для вчителів біології Кам'янської ОТГ
Семінар-практикум для вчителів біології Кам'янської ОТГ
19:51

6 грудня на базі Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, відбувся семінар-практикум з теми «Інноваційні методи навчання в процесі вивчення біології».

Присутні були запрошені на відкритий урок з біології у 6-А класі на тему: «Листок – бічна частина пагона». Презентувала урок учитель вищої категорії, учитель-методист Ноздренко Людмила Василівна.

Урок пройшов на високому методичному рівні.

Світ змінюється, з кожним днем з’являється все більше технологічних рішень та відкривається безліч нових можливостей. Сучасні технології доступні зараз і в освіті. Тому на уроці була застосована групова форма навчання з використанням гаджетів та телевізора. Уміло проводилася мотивація навчальної діяльності учнів на всіх етапах уроку, що сприяло збудженню їхнього інтересу до вивчення нової теми.

Педагог уміло пов’язав матеріал теми з життям, оточуючою природою і зробив це так, що цей зв’язок випливав зі змісту вивченого матеріалу та був його логічним продовженням. Постановка учителем питань стимулювала розвиток розумових сил, не налаштовувала на заучування, активізувала думки, виховувала інтерес до навчання. Питання, які ставив учитель, вимагали вдумливого читання, розуміння та осмислення матеріалу. Учитель направляв хід думки учнів таким чином, щоб вони активно, зосереджено намагались побачити невидиме, зрозуміти приховане, розглянути незвичайне у звичайному, у тому, що зустрічається на кожному кроці.

Використання наочності та технічних засобів навчання, їх застосування дозволило не тільки доступно викласти новий матеріал і закріпити його, але і зекономити час на вироблення практичних умінь і навичок в учнів на самому уроці. Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання. Активна робота учнів у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми засвоєно. Враження від уроку позитивні.

Після уроку гостей запросили до методичного кабінету, де відбулося обговорення проведеного уроку. А також методист відділу освіти Саламашенко Ольга Василівна запропонувала декілька «вправ-криголамів», які можна використовувати на уроках, виховних годинах, батьківських зборах.

Забой Ольга Олександрівна зробила звіт про роботу з обдарованими дітьми у першому семестрі 2018-2019 навчального року.

Фотозвіт у блозі шкільного МО вчителів природничого циклу

Категория: Методична робота | Просмотров: 26 | Добавил: kamschool1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2019